Online megrendelés folyamata

Az egyes Termékek oldalán választható ki a megrendelni kívánt Termék és darabszám (az alapértelmezett darabszám 1 db).

A termékek kiválasztását követően a szállításhoz a csomag átvételi helyét/szállítási módját szükséges megadnia a Felhasználónak és a megadott opciók közül - bolti átvétel, házhozszállítás, csomagautomatás kiszállítás - választhat. Magyarországon jelenleg ingyenes a kiszállás, kivétel az ide sorolt promóciók, ahol a termékek kedvezménnyel csökkentett áron kerültek értékesítésre.

Az alábbi vásárlási folyamatok alapján rendelhetőek a termékek a daigeworld.com weboldalon:

1. általános megrendelés: a megrendelő az oldalon a kiválasztott terméket, termékeket megrendeli, kosárba teszi, majd bankkártyával rendezi vagy személyes átvétellel kéri. A szállítás/átvétel terméktől és a megrendelés lokációjától függően várhatóan 3-14 nap.

2. előrendelés: a kiválasztott termék nincs készleten, azonban rendelhető, kosárba tehető, azaz előrendelésként leadható rá a rendelését. Ebben az esetben a termék előre kifizetésre kerül, azonban a megrendelt termék utólag kerül legyártásra. Ennek az átfutása hosszabb folyamat, a szállítás/átvétel terméktől és a megrendelés lokációjától függően várhatóan 7-30 nap. A megrendelő vállalja, hogy a termékhez hosszabb gyártási és szállítási útvonalon jut hozzá. DAIGEWORLD.com korlátozhatja az egyes Termékekre leadható rendelési mennyiséget. A megrendelés elindításához meg kell adni a vásárolni kívánt darabszámot, majd a „kosárba” gombra kattintani. A felhasználó választhat, hogy megtekinti-e a kosár tartalmát vagy folytatja tovább a vásárlást. Amennyiben még vásárolni szeretne, úgy a kosárból „vissza a boltba” ikonra történő kattintással léphet vissza az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet a kosárba. Amennyiben a kosár tartalmát meg kívánja vásárolni, úgy a vásárlás gombra szükséges rákattintania.

A rendelés feldolgozásakor (1-2 munkanapon belül) a rendelésről a számlázz.hu rendszere kiállítja, és e-mailben elküldi a megrendelő részére. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-től 17 óráig történik. (A rendelés leadására természetesen az ezen kívül eső időpontokban is van lehetőség. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a rendelés az azt követő 2 munkanapon belül kerül feldolgozásra.

Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.

 

 

Kiszállítás, átvétel

Az alábbi szállítási és átvételi lehetőségek közül választhat a vásárló, amelyek a weboldalon is elérhetőek:

1. Store pick up
A Repertory concept storeban lehetőség van személyes átvételre. Ilyenkor a fizetés nem a boltban, hanem bankkártyás fizetéssel vagy banki előreutalással történik, amely után a termék átvehető a Repertoryban. Az átvétel leghamarabbi idejéről külön e-mailben értesítjük a vásárlót.
A repertory nyitvatartása az alábbi linken érhető el:
https://www.facebook.com/repertorystore/?ref=page_internal

2. Foxpost csomagautomata
A csomagautomatához történő kézbesítés esetén ki kell választani a kívánt átvételi pontot, majd meg kell adnia telefonszámát, nevét és e-mail címét. Amennyiben nem magánszemélyként vásárol, úgy cégnevét, számlázási címét is.
Sikertelen kézbesítést követően a rendelt termék visszakerül először a Foxpost raktárába, ahol sajnos a megnövekedett csomagok miatt hetekbe kerülhet, mire visszajut hozzánk a csomag. Ilyen esetben nem tudunk a kiszállítási időre garanciát vállalni. Az ismételt kiszállítást csak térítés ellenében tudjuk teljesíteni. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli. Amennyiben a csomag - az átvétel meghiúsulása miatt - visszaküldésre kerül, az elhúzódó kiszállításnál nem a Tulajdonost terheli a felelősség.

3. Foxpost házhozszállítás
A házhoz történő kézbesítés esetén - személyes adatai mellett - meg kell adnia telefonszámát, nevét, e-mail címét. Amennyiben nem magánszemélyként vásárol, úgy cégnevét, számlázási címét, illetőleg szállítási címét is, ha az nem azonos a számlázási címmel.
A kézbesítési csomagokat reggel 8 és délután 18 óra között szállítják ki a megadott szállítási címre. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok, ez már a szállítást végző cégek felelőssége. Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol a megadott szállítási időintervallumban át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni.
Amennyiben a csomag - az átvétel meghiúsulása miatt - visszaküldésre kerül, az elhúzódó kiszállításnál nem a Tulajdonost terheli a felelősség. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli.

4. Ajándékküldés házhozszállítással

Az ünnepek közeledtével lehetőség van, a megrendelő saját címe helyett, egy általa választott ajándékozott címére rendelni a házhozszállítást. Az ajándékozott személyes adatai mellett - meg kell adnia telefonszámát, nevét és e-mail címét. A csomag mellé személyes üzenetet is lehet mellékelni.
A Karácsonyi csomag rendeléseket kizárólag házhozszállítás opcióval lehet kérni. A rendeléseket: -készletről december 16-áig - előrendelés esetében pedig utoljára december 10-éig tudjátok leadni
A megrendelőt státuszüzenetek formájában értesítjük majd, hogy merre jár az ajándéka. A kézbesítési csomagokat reggel 8 és délután 18 óra között szállítják ki a megadott szállítási címre. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok, ez már a szállítást végző cégek felelőssége. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. Amennyiben a csomag - az átvétel meghiúsulása miatt - visszaküldésre kerül, az elhúzódó kiszállításnál nem a Tulajdonost terheli a felelősség. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli.

 

 

Szállítás külföldre

A termékeket külföldre az oldalon jelölt – területileg eltérő – szállítási költségekkel tudjuk teljesíteni! Ennek díja a megrendelt termékek összsúlyától függ – a vásárlás folyamán a vásárlás véglegesítése előtt feltüntetésre kerül. Nemzetközi megrendelés esetén a területileg meghatározott tarifák érvényesek, amelyek elérhetőek a weboldalon. Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.

A rendelés és kézbesítés folyamatáról folyamatosan tájékoztatjuk a Felhasználót automatikus rendszerüzenetekben, illetve az ügyfélszolgálatunkon keresztül. További kérdés esetén keressen minket a contact@daige-wordpress-production.onrender.com e-mail címen.